diumenge, 1 de març del 2015

Decoració amb scrapbooking


No tot el que creem amb scrapbooking han de ser targetes i àlbums. També podem aplicar els coneixements en fer decoracions per penjar a casa nostra, com aquesta papallona, on hem aplicat vàries tècniques.

La meva part preferida va ser fer els relleus amb gesso i entintar-los amb tinta Distress. Però no m'agrada més que el text "mua", senzill però m'encanta com queda.


Com que no és l'estil de decoració a casa meva, li he regalat a la meva mare perquè el col·loqui a la seva casa rústica.

Espero que us hagi agradat aquest momentani canvi d'estil, està bé variar de tant en tant, no?



8 comentaris:

  1. Me encanta el nuevo logo-cabecera con el botón y el scrap de hoy con la mariposa!

    Besos ^^

    ResponElimina
  2. He encontrado ahora mismo tu blog y tengo que decirte que es un espacio encantador, me ha entusiasmado todo, asi que para no perderme ninguna entrada me hago seguidora ahora mismo!!
    Te invito a dar una vuelta por mi rinconcito, espero que tambien te guste!!
    Un Saludo
    dezazu.blogspot.com.es

    ResponElimina
  3. Me encanta la papallona, jo vull una! en el meu blog tens un premi! un petó!

    ResponElimina
  4. Bello tu blog, me encanta lo que realizas, me quedo por aquí. Te invito a visitar el mío, saludos, Abril

    ResponElimina