dimecres, 17 d’agost del 2016

Repte Kimidori: Desplegable


Aquest és el tercer repte que participo des que tinc el blog, i la veritat és que m'ho he passat molt bé fent-lo. Aquest cop és per Kimidori, i l'objectiu era fer algún desplegable, i, sincerament, mai n'havia fet cap, així que us presento el meu primer desplegable, us agrada?

He fet servir el papers de la col·lecció Tropical Spring de Paper Poetry que havia comprat a la darrera fira de Sitges, i m'encanten. No els havia vist mai, em van semblar molt originals i me'ls vaig quedar.


La resta de decoracions (die cuts i enamel dots) son de Dear Lizzy i els washi tapes de Tiger. Per últim, els segells son de Sweet Möma i de Lawn Fawn (m'encanten les formiguetes).




Espero que us hagia agradat molt, realment el que em motiva dels reptes és que m'obliguen a ser una mica més creativa, i això m'encanta.


¿Us agradaria rebre aquesta targeta? ¿Què us sembla el meu primer desplegable?






8 comentaris:

  1. Molt original i ben treballat Felicitats !!

    ResponElimina
  2. Hola! Ja hi vaig veure alguna que altra fotografia a Instagram... La veritat és que resulta preciós i el missatge que s'amaga a dins és genial!

    Petons,
    Le Style et Moi

    ResponElimina
  3. Doncs el teu primer desplegable t'ha quedat ben xulo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Xènia!! Me n'alegro que t'hagi agradat!

      Elimina
  4. Precioso!!! gracias por participar en kimidori! besotes
    Teresa

    ResponElimina