dissabte, 15 d’octubre de 2016

Diari de viatge: Formentera


Us en recodeu del midori que us vaig ensenyar en aquesta entrada? Doncs he aprofitat per omplir el primer dels llibrets interiors amb la nostra escapada a Formentera d'aquest passat setembre, i no he pogut disfrutar-ho més!

Ho he fet tot sense pensarho massa, i aquest ha estat el resultat. Us ensenyo algunes de les pàgines interiors, que he decorat amb washi tapes, segells, trossos de papers decorats i enganxines.


Com veieu, la llibreta desestructurada està formada per diferents papers decorats, però també paper d'arròs, un sobre craft i un de normal, i fins i tot una pàgina d'un llibre antic. M'encanta el toc que li dona, és brutal.




Afegir alguna fusta sempre li dona un bon toc, i aquesta del far trobo que li venia pintadíssima a la pàgina, oi que si?



I fins aquí el post d'avui, espero que us hagi agradat tant com a mi fer-lo, i ens veiem aviat pel blog (espero no trigar tant en passar-me per aquí).







10 comentaris:

  1. M'encanta! Jo també faig això dels nostres viatges. És un bonic record si i molt original! :-)

    ResponElimina
  2. Me ha encantado, tanto el midori como las decoraciones interiores, especialmente ese punto de añadirle una página de un libro antiguo. Un besote

    ResponElimina
  3. Mooolt xulo!!! M'encanta com t'ha quedat!!!

    ResponElimina