dilluns, 8 d’abril del 2013

Primers treballs en cartronatge


Per fi hem començat el mes del cartronatge (sembla un anunci de El Corte Inglés, però res més lluny de la realitat)! Aquí us poso la mostra del que vam estar fent l'altre dia la meva mare (dreta), la nostra companya Núria (al mig, m'he pres la llibertat de posar també el seu treball perquè el trobo moníssim!) i jo mateixa (esquerra).

És molt útil per escriure les notes a la cuina i no deixar-te res a l'hora de comprar :)

La sort és que encara ens falta la meitat del taller, i ja n'estem preparant una de bona jeje  ;)

2 comentaris:

  1. Gràcies Eli! La veritat és que ens van quedar molt bé a les 3...ja tinc ganes de posar-me amb la 2a part! Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també, a veure què tal ens queda (segur que molt guai, jeje).

      Elimina