dimecres, 31 de desembre del 2014

Les entrades més vistes del 2014

Avui us porto un rànking de les entrades més vistes del 2014, per poder acomiadar-nos de l'any com déu mana, no?

En cinquena posició trobem el meu primer treball de trapillo, que bé que m'ho vaig passar fent-lo. Aquest cistell va ser el que va despertar les meves ganes de fer ganxet, us ho recomano!


Seguidament i en quarta posició, un altre primer treball. Aquest cop, de scrapbooking, una passió que encara estic descobrint però que té molt molt bona pinta. Esperem que aquest any poguem fer molts més tallers!


En tercera posició trobem la capseta de bebé que vaig fer pel meu company, especialment pel seu fill que ara ja té un anyet (felicitats, Edgar!)


La medalla de plata és pel mòbil de craquel·lat tan senzill però tan bonic que vam fer a principis del 2014.


I per últim, i en primer lloc, la galleda de gosset que faig servir de test i que m'encanta!


Espero que us hagin agradat i que passeu un molt bon any 2015!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada