diumenge, 8 de febrer del 2015

Felicitació amb Big Shot


Aquest any els reis m'han portat la Big Shot. Sí, m'he portat molt bé :) I quina manera millor d'estrenar-la que amb una felicitació per una amiga que fa els anys a primers d'any.


La temàtica és japonesa, perquè a ella li apassiona el Japó i tot el que li envolta (és molt kawaii). Segurament les avesades a la famosa troqueladora coneixereu la famosa floreta, que m'encanta i em passaria el dia fent-ne.


Els papers son d'una botiga que es diu Crack, que no és d'scrap, però van posar una col·lecció de papers petits i en vaig agafar perquè estaven molt bé de preu.

Espero que us hagi agradat tant com a mi, i us espero la setmana que ve!

4 comentaris:

  1. Cuando haces este tipo de Diy me vuelvo loca! Y encima de temática japonesa jajaja me requetencanta. Deborah que afortunada eres!

    Besitos! ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja qué mona! Espero que a Deborah le gustara :D

      Elimina
  2. Aleee que bona has sigut !!! Mooolt xula aquesta targeta !
    Petoents

    ResponElimina
    Respostes
    1. De mica en mica, la inspiració va venint, i les ganes de comprar troquels encara més :D

      Elimina