dissabte, 12 de desembre del 2015

Àlbum de Nadal amb Papers Trencats


Ja fa uns quants dies, vaig tenir la oportunitat d'assistir a un magnífic taller que impartia la Raquel de Papers Trencats a la botiga Grappa de Barcelona. Com ja hem fet altres cops, ens hi vam apuntar sense veure el projecte, imagineu quina il·lusió ens va fer quan vem veure el resultat!

La portada em te enamorada, igual que la enquadernació i els dos llibrets que porta dins. Els papers fan molt també, super nadalencs i combinats perfectament amb els colors de nadal.



Espero que us hagi agradat, no ensenyo res per dins perquè encara no he posat les fotos (òbviament encara no hem arribat a Nadal), però volia compartir-ho amb vosaltres, no és bonic?


Ara que ja comença la recta final a les festes, us aniré penjant cada pocs dies petites entrades amb idees de felicitaciones de Nadal, que espero que us agradin. Son molt senzilles, aptes per a gent amb poc temps i pocs materials.


Us espero per aquí en breu!




2 comentaris:

  1. M'encanta l'entrada, m'encanta veure com ja has afegit aquells detalls que fan més teu l'àlbum i per damunt de tot moooltes gràcies per confiar-hi i apuntar-te sense veure res de res!!!

    Petonets i bon Nadal tot i que segur ens anirem comentant

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre ens ho passem tant bé que no necessitem veure'l per saber que serà molt xulo, mai he vist res teu que no m'agradi :)

      Elimina